Reviews over Indio

Fantastisch, fraai resort met golf course

Annelies,
    6-6-2012

Ons appartement had een terras zonder zon, maar al snel bleek dat dit juist een pré was. Door de hoge temperaturen zou je amper er gebruik van kunnen maken. Een klein nadeel v.w.b. de ligging was het wandelpad dat langs de groenstrook lag. Erg vrij zat je er niet. Tegenover het terras lag een omheinde Hot Tub, waar je tot diep in de avond gebruik van kan maken. Het appartement heeft alles wat je ook thuis hebt of zelfs meer. 2 slaapkamers met 1 king en 2 enkele bedden. 2 badkamers. Wasautomaat en droger. Vollege keukenuitrusting met afwasapp., magnetron, Am. koelkast met groot ijsvak en 4 pits electr. koken. Flatscreens 3 x + audioapp. Wifi. Electr. barbeque. 2 zwembaden met terrassen, winkel, gameroom, tennisbanen etc. Een enorme golfcourse ligt naast het resort (reductie). Supergemak: badlakens voor zwembad, appartement en opgemaakte bedden.

Goed voor op doorreis

René,
    1-10-2011

Het is erg stil en warm bij aankomst. Zijn wij de enigen? We worden goed geholpen bij de incheck en de uitleg naar de kamer is duidelijk Het appartement op de eerste etage is gelukkig koel, maar de lakens lijken gebruikt. Ook na de melding hiervan en een wisseling tijdens onze afwezigheid voor het eten, lijken ze nog steeds gebruikt of wordt er hier niet gestreken?

Helaas geen bad maar wel een douche met koud water. De airco functioneert wel. Minder fijn is dat het hotel vlakbij de goederenspoorlijn ligt wat de nachtrust niet ten goede komt. Het ontbijt is ruim en goed verzorgd, behalve de waterige jus d'orange dan. Afgezet tegen de prijs toch wel acceptabel.

Redelijk hotel

Soraya,
    13-4-2009

Wij hebben er geslapen onderweg van San Diego naar Las Vegas, het hotel was op dat moment in verbouwing. Nette kamers maar 2 dagen is meer dan genoeg. Het Casino en de vele eetbarretjes zijn ideaal aangezien er in de rest van de omgeving niet veel te doen is.