Hotel Comfort Inn Cockatoo

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn Cockatoo voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Comfort Inn Cockatoo in het Nederlands

prima hotel

de Jong
18-3-2017

Een fantastische rondreis gehad door west Amerika, met als begin en eindpunt het comfort inn hotel. Prima hotel, mooie kamer, lekker zwembad. goed ontbijt. Makkelijk te bereiken vanaf de luchthaven en een goede locatie om daar vandaan te vertrekken naar de rest van onze rondreis ri San Francisco. Om het centrum van LA of Hollywood te bezichtigen is het een drama, je staat alleen maar in de file! Maar dat is volgens mij in heel LA een probleem.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn Cockatoo in Hawthorne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn Cockatoo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Comfort Inn Cockatoo scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.