Reviews over Hawthorne

Erg goed hotel voor een aantal dagen Los Angeles!

Daphne,
    9-7-2018

Erg goed hotel op zeer goede locatie om de stad te verkennen. Vlakbij het vliegveld, gratis parkeergelegenheid en de grootste bezienswaardigheden van de stad zijn binnen no-time te bereiken. Kamers waren ook erg groot. Heerlijke bedden en goed sanitair. Iedere ochtend een goed, gratis ontbijt.

prima hotel

de Jong,
    18-3-2017

Een fantastische rondreis gehad door west Amerika, met als begin en eindpunt het comfort inn hotel. Prima hotel, mooie kamer, lekker zwembad. goed ontbijt. Makkelijk te bereiken vanaf de luchthaven en een goede locatie om daar vandaan te vertrekken naar de rest van onze rondreis ri San Francisco. Om het centrum van LA of Hollywood te bezichtigen is het een drama, je staat alleen maar in de file! Maar dat is volgens mij in heel LA een probleem.

Perfect hotel

Henk,
    4-9-2016

Zeer vriendelijk personeel zeer schoon zwembad perfect schoon en goed zeker een aanrader voor Lax in de buurt gratis parkeren ook niet verkeerd

prima voor overnachting in aansluiting met vlucht

theo & yvonne,
    17-6-2013

we hadden dit hotel geboekt voor onze eerste overnachting in Amerika. Prima hotel, mooie kamer en badkamer. Goed ontbijt met veel keus. Op vliegveld even bellen voor de airport service. In de omgeving zitten winkels en restaurants, maar wel uitgestrekt (typisch amerikaans).

Zeker ons hotel bij volgend bezoek Los Angeles

elssander,
    3-8-2012

Verbinding met LAX via shuttle. Bij aankomst zelf bellen, want shuttle komt alleen op aanvraag. Prachtige ruime kamer. Heerlijk zwembad met hotpool. Zeer sober ontbijt (inbegrepen) met plastic bestek en borden in overvolle zaal. Huurauto in gratis afgesloten garage.

Hawthorne scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews