Reviews over Glendale

Goede prijs kwaliteitverhouding

sebastiaan kusters,
    10-3-2010

is inmiddels wel heel lang geleden dat ik hier ben geweest maar kan me wel goed herinnernen dat ik het een goed hotel vond met simpele ruime kamers voorzien van tv koelkast en zit hoekje (en goede bedden) op loopafstand van verschillende eetgelegenheden zoals jack in the box (soort mc donalds alleen dan alles op bestelling vers gemaakt) er zzat ook een mexicaans restaurant op 2 minuutjes lopen. er ligt ook een overdekt winkelcentrum op loopafstand ik geloof dat het galaria glendale hete. het ligt dicht bij de freeway (snelweg) in een lekker rustige omgeving. het restaurantv/h hotel was goed lekker stevig amerikaans onbijt is een aanrader.