Reviews over Gardena

Goede prijs

Leco,
    11-8-2012

Motel heeft gratis parkeerplaatsen, goede ligging toz LAX en een zeer vriendelijke eigenaar. Jammer dat de regio (dichtbij Compton) armoedig over komt, maar ga je op stap door de LA dan is dit een zeer goede uitvalbasis. De kamers zijn gedateerd maar schoon. Het zwembad hebben we niet geprobeerd, maar het oogt aardig. Wij zijn er twee dagen verbleven en toen doorgetrokken naar een leukere buurt. Je betaalt voor dit motel de laagste prijs in LA en dan moet je ook niet teveel verwachten. Behulpzame eigenaar die elke dag verse koffie voor je zet. Schoonmaak is prima en de kamers zijn geordend. Bedden slapen goed (semi hard en goed voor je rug). De badkamer / douche is minder. Prima om je tour door LA mee te starten, jammer dat de buurt zo tegenvalt.