Hotel SpringHill Suites by Marriott

Hotel SpringHill Suites by Marriott

We hebben een aantal aanbieders voor SpringHill Suites by Marriott voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel SpringHill Suites by Marriott in het Nederlands

2008

Prima Hotel

Wendy
8-8-2008

Wij logeerden met onze 3 kinderen in Springhill Suites (kamer voor 5 personen). Van hieruit bezochten wij Kings Canyon en Sequoia National Park. Fresno zelf is niet interessant (Tip: Fig Garden Village en Fashion Fair Mall; restaurants en winkels). Als je de hele dag op stap bent in de omgeving is dit hotel een prima uitvalsbasis. Wij waren zeer tevreden.

Gereisd Familie in Fri Aug 08 2008 21:30:22 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• JacuzziAanwezig

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Overige servicesGeldautomaat, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SpringHill Suites by Marriott in Fresno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SpringHill Suites by Marriott zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.