7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Four Points by Sheraton voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Four Points by Sheraton in het Nederlands

Prima hotel, niks mis mee.

Remco en Irene
20-9-2011

Dit is een prima hotel. Bedden zijn goed en het is schoon. Wij zijn hier 1 nacht geweest op doorreis. Geen parkeerkosten en wel Wifi op de kamer. De service was goed. We hebben gegeten in het restaurant ernaast, dit was prima alleen koud vanwege de airco. Dit hotel beschikt over een fijn zwembad met jacuzzi.

Gereisd Met partner in Wed Sep 07 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Doorreishotel

Nschie
31-8-2011

Aan drukke weg gelegen, fijn hotel! Na een dag rijden door Yosemite is het heerlijk om hier aan te komen. Een duik in het zwembad en nog even in de zon liggen op de ligbedden langs het zwembad (badhanddoeken gratis bij het zwembad) De kamers zijn netjes en verzorgd. Het personeel is uiterst vriendelijk! Langs de weg van het hotel zijn alle fastfood ketens vertegenwoordigd. Wij hebben bij Wendy's gegeten. Heerlijke hamburgers!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2011

prima voor tussenstop, wel langs een weg

annemarleen_v
12-5-2011

Prima voor een tussenstop met klein zwembad, wel langs een drukke weg. Wel goed bereikbaar daardoor. In hotel zelf is netjes en verzorgd.

Gereisd Met partner in Wed Apr 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi hotel

c_branje
6-5-2011

Toen wij er lang geleden waren, heette het nog de Smugglers Inn. De gebouwen waar de kamers in waren, hadden allemaal namen van smokkelaars- of piratennesten. Wij zaten in Barbados. Mooie kamer, goed buffetontbijt. Zwembad met daarnaast aparte whirlpool. Hotel op loopafstand van allerlei eettentjes.

Gereisd Met vrienden in Sun Jun 01 1980 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gewoon goed

Joshua
17-12-2010

Een mooi simpel hotel met mooie ruime kamers.

Het was even zoeken naar het hotel, maar hebben het gevonden. Ligt aan de doorgaande weg. In het midden van het complex ligt een klein, maar verkoelend zwembad.

Gereisd Met partner in september 2009

prima hotel

daphne
16-9-2010

Wat ons betreft een prima hotel. Mooie kamers en en goede ligging tov Sequoia Park (je kunt het beste via King Canyon - de TomTom stuurde ons via een omweg). We hebben gegeten bij de Cheesecake Factory - zag er mooi uit en heerlijk eten (en cheesecake uiteraard).

Gereisd Met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel

Mandy80
24-8-2010

Mooi hotel, helaas gelegen aan een drukke weg wat zorgt voor geluidsoverlast. Kamers zijn erg groot.....geweldig!

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Niet aan te raden

Princess1984
8-3-2010

Dit hotel is zeer verouderd en voldoet niet aan de standaard Sheraton uitstraling. Het ligt in een drukke straat en de kamers zijn zakelijk ingericht. Ontbijt niet genuttigd in het hotel.

Gereisd Met partner in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima, met alles er op en er aan!

Maarten
15-8-2009

Ligging niet denderend, maar op doorreis is dat niet bezwaarlijk. Gegeten buiten de deur; diner in een steakhouse in het nabij gelegen winkelcentrum. Niet doen; duur en niet lekker! Overigens een tip voor reizigers in het hoogseizoen; Koop bij de naastgelegen 1 dollarmarket een piepschuimen koelbox voor $ 1,09, vul die met ijs uit de in alle hotels aanwezige ijscubesmachines en je kunt de hele verdere dag genieten van ijskoud water en/of andere drankjes. Wel nodig bij temperaturen in het hoogseizoen van ongeveer 40 graden Celsius. Het was in Z.W. Amerika sedert 1975 daar niet meer zo heet geweest.

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Normaal hotel

Erik en Michel
1-6-2009

Leuk en normaal hotel. Niet echt om veel over te zeggen. Voor een rondreis is dit een prima stopplek. Kamers zijn goed ingericht en schoon.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2009 17:31:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Four Points by Sheraton in Fresno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Four Points by Sheraton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.