Reviews over Fish Camp

Aardig hotel, goede locatie

Mister,
    21-8-2012

Tenaya lodge in Fish camp ligt vlak voor een ingang van het yosemite park. Het hotel is van buiten een echte lodge, van binnen een vrij standaard hotel. Nette kamers, benauwd zwembadje buiten (druk), leuker zwembad binnen. Vrij prijzig, wifi tegen betaling.

een schitterend hotel op super locatie

henkt,
    4-10-2011

Yosemite park

Een erg sfeervol hotel, een aantal kilometers vanaf de ingang van het park. Het hotel ziet er prachtig uit, ´s avonds lekker op de ruime veranda zitten. Het hotel stamt uit 1879 en heeft nog veel originele details. Het ontbijtbuffet is erg uitgebreid en lekker, bij het hotel is een zwembad.

Mooi hotel

marjolein,
    13-8-2011

Hotel met mooie dure uitstraling,landelijke sfeer,aardig personeel.

Wij hoorden echter wel veel gekraak van de bovenburen,dus gehorig.

perfect indien de juiste ruimte

anita,
    11-6-2011

De tenaya lodge bestaat uit een groot appartementen complex en diverse losse huisjes. In die losse huisjes zijn 3 appartementen gesitueerd. Er zijn 2 huisjes welke vrij staan en waar maar 1 appartement in zit. En laten wij die nou net hebben.

Onze eerste reactie was even schrikken. Koud en donker, maar ohhh wat knus. Er waren 3 elementen welke konden verwarmen: 1 elektrische kachel, een gasbranden/ open haard en airconditioner.

De lodge was binnen no time warm en met wat kaarsje gezellig.

In de lodge was en ruime badkamer, een zeer grote TV, een oven/magnetron een koelkast en het straalde met de kachel zeer veel warmte uit.

Het hoofdgebouw had alles. Meerdere restaurants, 2 zwembaden, sauna.

Het ontbijt was echt fantatisch. betrof een lopend buffet met alles erop en eraan.

Voor moest extra betaald worden: 10 dollar per dag.

TIP:

Probeer huisje 570 te krijgen met de naam Sunflower.

sprookje

sonja,
    6-1-2011

Wat een heerlijkheid om in dit hotel te verblijven.

Geweldige sfeer. Mannetje die de piano bespeeld.

De kamer was prachtig, het bed iets te smal voor ons. S avonds zaten we op de veranda te genieten van de natuur en de sfeer. Het sanitair was netjes, schoon.

Eten was prima.

Er wordt goed gewaarschuwd voor beren. Ze laten een schokkend plaatje van een auto waarin een beer iets lekkers heeft zien liggen.