Kleine hotelsWeer vandaag18°
Hotel Travelodge Eureka, CA

We hebben een aantal aanbieders voor Travelodge Eureka, CA voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Travelodge Eureka, CA in het Nederlands

Goed voor 1 nacht

Tim Gielen
18-11-2009

Op onze reis langs de kust van Oregon en Californie hebben wij o.a. 1 nacht in Eureka geslapen. Hotel accommodatie is netjes en prijs / kwaliteit is ok. Het plaatsje zelf is geen bezoek waard althans wij hebben het niet kunnen ontdekken.

Gereisd Met partner in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingLogies-ontbijt

• Receptie24-uurs receptie
  • Overige servicesKrant

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Travelodge Eureka, CA in Eureka, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Travelodge Eureka, CA zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.