We hebben een aantal aanbieders voor Eureka voor je op een rij gezet:

Reviews over Eureka

Levendige havenplaats

Rinus,
    13-11-2015

Eureka is een levendige havenplaats gelegen aan de Hubolt Bay, de plaats heeft een klein, maar aardig historisch centrum en verder is de stad verdeeld in een recht toe recht aan patroon van woonblokken. De stad heeft alle voorzieningen en veel hotels. Voor de kust liggen enkele eilanden die door middel van bruggen met het vasteland zijn verbonden, hier hebben zich vooral bij het eiland Samoa mooie natuurgebieden ontwikkeld met een rijke vogelwereld. De grootste attractie vind men echter buiten de stad, ten zuiden van de stad loopt de hoofdweg dwars door de Avenue of the Giants, een bos met enorme sequoia bomen in het Humbolt Redwood State Park en ook ten noorden van de stad zijn nog enorme redwood bossen te vinden.

Gereisd met vrienden in september 2015
Eureka scoort een 7,7 uit 10, op basis van 3 reviews