Hotel The Griffin House Inn

1 review over Hotel The Griffin House Inn in het Nederlands

In 1 woord: geweldig!

Monique
18-1-2011

The Griffin House is werkelijk geweldig om te verblijven. De 2- en 3 persoonshuisjes (in sommige huisjes kan een extra bed worden bijgezet) zijn niet goedkoop, maar het is het zeker waard! Het zijn erg schattige huisjes en ook heel knus ingericht. Een houtkachel in het huiskamertje staat klaar om aan te steken. Zelfs kamerjassen hangen klaar, voor als je uit het ouderwetse bad op pootjes komt of zo. Uitstekende bedden en 's morgens wordt een geweldig ontbijt bij je huisje bezorgd. Kies je voor een van de huisjes met zeezicht (wel duurder), dan is het uitzicht fenomenabel. Andere huisjes hebben bijv. weer een tuintje.

Bijzonder vriendelijk personeel en als je 's avonds lekker wilt eten, kun je terecht in Bridget Dolans Pub (waar ook de receptie van The Griffin Inn zit).

Zeker de moeite waard om nog eens naar toe te gaan, ware het niet dat het nogal ver weg is vanaf Nederland. :)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Griffin House Inn in Elk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Griffin House Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.