Hotel Yosemite View Lodge

KinderhotelWeer vandaag9°3°
Hotel Yosemite View Lodge
6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Yosemite View Lodge voor je op een rij gezet:

Kenmerken

Nooit meer....

MB,
3-10-2018

Vreselijk oord...

Smerige kamers, slappe bedden en werkelijk niets te beleven in de buurt.

Gereisd met vrienden in juli 2018

zeer klantvriendelijk en prachtig gelegen

Chérie Gerrits,
8-8-2018

Jammergenoeg eenmaal aangekomen op dit prachtige complex met meerdere zwembaden en schitterend uitzicht bleek dat door de extreme bosbranden en geen electriciteit aanwezig was en geen warm water. De brand kwam steeds dichterbij en toen wij besloten om ons verblijf met twee nachten in te korten kregen wij alle medewerking van de manager (Ulises Salas), hij heeft drie uur aan de telefoon gezeten om alles voor ons om te boeken naar andere hotels en geregeld dat wij alle kosten terug zouden krijgen! Deze man had alleen maar ellende en bleef ons met zeer veel geduld en verontschuldigingen voor het ongemak dat wij ondervonden op onze reis helpen totdat alles geregeld was. Ik weet niet hoe ik hem moet bedanken! Niets dan lof over deze accommodatie

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Dichtbij yosemite, lekker in de natuur

Annemiek
11-11-2015

Goed te vinden hotel, langs de doorgaande weg naar yosemite. 5 min rijden en je zit in het park. Bij het hotel zit een supermarktje, souvenier winkel, je kan er ontbijten en dineren in een restaurant en er is een pizzeria. Natuurlijk is alles aan de hoge kant qua prijs, maar dat is niet anders. De kamer was geweldig, een eigen kookstelletje, balkon met uitzicht op de rivier en een bubbelbad in de badkamer. Je betaalt iets meer dan wanneer je buiten het park zit, maar het is een top locatie en fijne omgeving.

Gereisd met partner in oktober 2015

Nodige gebreken

Trommelen
14-8-2015

Het hotel bestaat uit verschillende gebouwen. Wij hadden het 1ste gebouw. De kamer heeft een klein balkon met mooi zicht op de rivier en een berg. De kamer is ruim en elk gebouw heeft een zwembadje. Echter alles was wel erg verouderd en nodig aan vervanging toe ! De koelkast was kapot maar 's avonds was er wel een andere (wel werkende) koelkast bijgezet. Er zijn 2 restaurants die overvol waren. Om pizza te halen moest je minstens 1/2 uur uittrekken en zitten aan een tafeltje was er al helemaal niet bij. Ook de supermarkt is idioot duur. En in de omgeving is niets. Wifi kost 10,- per dag ! Voor een kamer die $ 400,= per nacht kost vonden wij ons verblijf dus ver onder de maat, helaas. Let er ook op dat als je van het hotel af het park in wilt je lang in de file moet staan, ook met de bus !. Er is namelijk maar 1 baan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Heerlijke plek

Ine
25-6-2015

De kamer is inderdaad behoorlijk gedateerd en donker, maar wel erg netjes. Het balkon maakt veel goed, enorm groot en rivierzicht, dus boek een kamer met balkon. Eekhoorntjes komen een kijkje nemen. Er is een winkel bij de receptie en twee restaurants. Wij vonden het een prima lokatie en hotel.

Gereisd met partner in mei 2015

Fantastische plek!

I.k.
29-1-2015

Wij zijn hier 2 nachten geweest aug. 2014. Kamers zijn zwaar gedateerd maar schoon, groot, grote badkamer met dubbele douche en ligbad. Balkon met een geweldig uitzicht op de bergen, het park en de rivier. Het uitzicht was grandioos. Wij hebben 1 ochtend daar ontbijt genomen, dat was niet veel soeps. Avondeten vonden wij wel weer prima. Wij gingen steeds aan het einde van de dag heerlijk ontspannen bij zwembad liggen, heerlijk! De ingang van yosemite is op 3 min rijden!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Dichtbij Yosemite national park

Rick
3-6-2014

De ligging van het hotel is uitstekend, dichtbij de ingang van het park. Kamers zijn ouderwets maar wel schoon. Er is een supermarkt, pizzeria en restaurant aanwezig. Pizzeria is niet van hoge kwaliteit, lijken diepvries pizza's. Mooi uitzicht op de omliggende bergen.

Gereisd met partner in mei 2014

Lekker dicht bij t park.

sanne
10-2-2014

Wij hebben hier een prima overnachting gehad. Wij hadden een van de simpelste kamers aan de weg kant. Maar was goed te doen.

s' Avonds hebben wij een heerlijke pizza daar gegeten dat is ons nog steeds bij gebleven. Voor al omdat ze zo groot waren en heerlijk!

Gereisd met partner in juli 2012

heerlijk plekje

S
29-9-2013

Foto's doen dit hotel geen eer aan.

Het ziet op foto's uit als een betonnen sfeerloos gebouw met stoffige kamers.

Maar nee, dit is een heerlijk plekje!

Onze kamer met rivierzicht, bubbelbad, 2-persoonsdouche, keuken en (nep)haard was prima.

Je zit echt direct naast de ingang van het park.

We hebben niet in het restaurant gegeten omdat we van het uitzicht op ons balkon wilden genieten. Pizza op het balkon was geen straf.

Leuke zwembaden, ook 1 overdekt zwembad.

Wij waren er tijdens de bosbrand, het personeel deed alle moeite om iedereen daar uitleg over te geven, erg vriendelijk. Het supermarktje bij het hotel was ook handig.

Gereisd met partner in augustus 2013

prachtig rivierzicht

l
25-8-2013

voor ons was een kamer zonder rivierzicht geboekt, we kregen van het hotel een upgrade naar een bruidsuite mét rivierzicht. de kamer was erg ruim, 2 dubbele bedden, 2 persoonsbubbelbad insuite, 2 persoons douche. ruim balkon. eenvoudige keuken met grote koelkast. zwembad was erg prettig.

goede uitvalsbasis om Yosemite NP te verkennen.

Gereisd met partner in augustus 2013

GoAmerika

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Yosemite View Lodge in El Portal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Yosemite View Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.