Camping Indian Flat Campground

Meer campinginfo

2 reviews over Camping Indian Flat Campground

• 7Barnie11-08-2011

Prima om Yosemite te zien

Klein en niet heel veel voorstellend. Wij stonden er met een camper (die maar net paste!) en vonden het prima. Met de bus kun je naar Yosemite en in het naastgelegen zwembad heerlijk ontspannen. 's Avonds in het restaurant naast de campground gegeten en in de bar nog wat gedronken. Geen hoogstandjes, maar prima voor een kort verblijf.

• 6ronell19-12-2009

dicht bij het ingang park

Sanitair is echt brrr, maar er is sanitair. Eigenaar een beetje vreemd. Hadden voor 3 dagen gereserveerd maar de derde dag had hij onze plek aan een ander gegeven waardoor wij voor 1 nacht moesten verplaatsen. Zijn daardoor maar weggegaan. Het is de eerste camping buiten het park dus erg druk. Als je verder wilt rijden zou ik dat aanraden.

• 5Staat v/h sanitair

0 tips over Camping Indian Flat Campground