Reviews over Davis

Waar voor je geld

sabvd
    7-10-2011

Hotel Econo Lodge Davis is prima om een paar dagen als uitvalbasis te gebruiken.

Het ligt in downtown Davis, met alle winkels en vele restaurants op loopafstand. Ook de campus van UC Davis is op loopafstand.

De kamers zijn ruim en schoon en hebben airco, een koelkast, magnetron en TV.

Ontbijt is inbegrepen.

Het hotel heeft echter weinig extra's. Geen lobby, geen zwembad, niks meer dan de kamers.

Het personeel is beleefd, maar ongeintereseerd. Ze kunne weinig voor je betekenen als je een vraag hebt.

Conclusie: net hotel voor met goede prijs/kwaliteit verhouding, maar verwacht er niet te veel van.