Reviews over Culver City

Prima kamers

May,
    13-2-2011

Prima hotel om een aantal dagen de stad te bekijken. Je moet toch overal de auto voor gebruiken. Supermarkt, 2 shopping malls en restaurants op loopafstand. Goed ontbijt, wel prijzig ca $ 18. Zeer ruime kamers met heerlijke bedden. Kamers zijn wel wat gehorig.

Redelijk hotel

R.v.S.,
    11-12-2010

Tijdens de rondreis door Amerika even buiten L.A. 2 overnachtingen gehad in dit Hotel wat vlak langs de snelweg naar L.A. is gesitueerd.

Redelijk groot hotel, kamers voldoen aan de verwachting wij zaten op de 6e verdieping en hadden uitzicht op een 8 baans snelweg die toch ook werd geteisterd door files.

Het eten was goed in dit hotel en voor normale prijzen enige minpuntje je zit toch aardig buiten de stad Los Angeles.

Direct aan drukke weg

Rijks,
    24-5-2010

In de kamer met 2 grote 1-persoonsbedden slaap je aan de kant van het hotel met een zeer drukke weg er langs. De hele nacht is er verkeer. Door het enkele glas blijft het lawaai. Verder een prima hotel. Ligt naast een groot winkelcentrum.

Het hotel heeft ook een zwembad met heerlijke ligbedden.