Hotel Holiday Inn Express & Suites Gateway to Yosemite

Hotel Holiday Inn Express & Suites Gateway to Yosemite

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Express & Suites Gateway to Yosemite voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Holiday Inn Express & Suites Gateway to Yosemite in het Nederlands

Mooi hotel met ruime kamers

Monique
18-8-2013

Het is een mooi hotel met ruime kamers. Er word ook een lekker ontbijt geserveerd. Met koude en warme gerechten. Lekkere bedden zodat je kunt bijkomen van een dag Yosemite park.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 15 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• RokenToegestaan

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesConcierge, Geldautomaat, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Express & Suites Gateway to Yosemite in Chowchilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Express & Suites Gateway to Yosemite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Holiday Inn Express & Suites Gateway to Yosemite