Hotel Carmel Wayfarer Inn **

Hotel Carmel Wayfarer Inn **

Hotel Carmel Wayfarer Inn

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Carmel Wayfarer Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Carmel Wayfarer Inn in het Nederlands

nooit naar toe gaan

Annie, 24-10-2010

jammer dat er nog geen beoordelingen waren, want wij kunnen ons niet indenken dat iemand dit hotel als positief bestempeld.

Het begon al bij de ontvangst, die man had er al geenm zin in en stuurde ons zonder pardon weg om later terug te komen, zelfs de auto konden we niet al op de parkeerplaats laten staan.

Vervolgens kom je op je kamer, was er geen airco, lekker hoor met 35 graden.

Het was oubollig, klein bed, een openhaard die niet uit kon, ook lekker met 35 graden. internet was er alleen op het binnenplaatsje, koelkast deed het maar half.

en de volgende ochtend stopte de douche er tijdelijk mee halverwege.

Enfin, ga hier NIET naar toe! Wij blij dat we er maar één nacht waren...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carmel Wayfarer Inn in Carmel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carmel Wayfarer Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Carmel Wayfarer Inn scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.