Vakantie in Carmel

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Carmel

Reviews over Carmel

• 7ton10-11-2013

rustig dorpje

hoort bij de tour in californie. dit voormalig "Clint Eastwood" dorpje. Niet heel bijzonder.

Gereisd met partner in oktober 2004

• 9herman lissenberg02-10-2013

voor de rustzoeker

een uitstekende bestemming voor de rustzoeker die dicht bij het strand en vele goede restaurantjes en galerietjes wil logeren.

• 8Omgeving
    • 9Stranden

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 10Paulina19-06-2012

polecam

Fenomenalne miejsce, taki klimat jest tylko tutaj. Z wakacji wróciłem wypoczęty i naładowany pozytywną energią ;)

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 7Joshua17-12-2010

De stad van Clint Eastwood

In de boeken wordt deze staat altijd beschreven. Het engelse plaatsje langs de kust van Californie. De plaats waar Clint Eastwood ooit burgervader was.

We hebben hier alleen gegeten bij Gramins. Goed restaurant !

• 7Omgeving

Gereisd met partner in september 2009

• 10petra26-07-2009

Het mooiste dorpje op aarde!!!

Ben nu twee keer in Carmel geweest en droom nu al van mijn derde bezoekje aan dit prachtige dorpje. Je kunt hier goed shoppen en heerlijk eten. Een echte aanrader is het italiaanse restaurantje Luca!

• 10Omgeving
    • 9Stranden

Gereisd met partner in mei 2009

• 8Dhr. Poelstra12-08-2006

Carmel is schattig. Een klein stadje grenzend aan Monterey. Degenen die het over Fischermans Wharf enzo hebben bedoelen Monterey. Dat is veel toeristischer. Leuk voor een dagje, otters zien, winkelen en de hele heisa. Carmel is rust, rust, rust en veel kunstenaars/galerieën en restaurants. Nogal engels aandoende winkels en straten en bouwstijlen. Strand is mooi, geen faciliteiten dus eigen handdoek mee, zee is koud! Carmel is nog onbedorven en Carmel Country Inn een absolute aanrader!

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met familie in juli 2006

• 9olga06-03-2006

Wat een ontzettend leuk en gezellig stadje! Vanuit daar ook Carmel bezocht (zeker de moeite waard om een dagje naar toe te gaan). Een aanrader is de walvissentocht. We hebben ze echt gezien!!! Heel bijzonder.

• 8Cultuur
    • 7Stranden

Gereisd in maart 2006

• 8gertie09-11-2005

Dit is echt een aanrader, dus niet voorbijgaan wanneer je in de buurt bent. Fischermans Warff is heel erg leuk goede restaurants en leuke winkels. Ga vooral naar het grote aquarium dit is echt schitterend. Vergeet daar niet om naar buiten te gaan om in de zee de otters te zoeken als je de tijd neemt zul je ze zeker vinden. En die zijn zo vreselijk leuk

• 8Cultuur

Gereisd in november 2005

• 9monica17-10-2005

Opweg van San Francisco naar LA hebben wij in Monterey in een Bed and breakfast overnacht(St Angela).Ik had nogal last van een jetlag en ben om 7 uur 's morgens langs de baai naar het dorp gelopen. De zon was net op, echt geweldig mooi. Schitterende baai(met zeehonden) en alleen maar mooie houten huizen met veranda's. Toen ik terug kwam stond de eigenaar van de Inn voor ons pancakes te bakken.Onvergetelijk.

Gereisd in oktober 2005

• 9wellecomme paul28-05-2005

Wij verbleven in Motel 6. Prima en vlakbij de Fishermans wharf waar men prima kan eten. De clam chowder is hemels.Carmel is prachtig. Eerst doet u de 17 mile drive. Dit is de kustweg die langs het schiereiland loopt.De villas van de miljardairs liggen verscholen in het pijnbos.Daarna te voet door het dorpje met de prachtige winkels en kunstgallerijen. Hier was Clint Eastwood enkele jaren burgemeester.

Gereisd in mei 2005