Camping Flying Flags RV Resort & Campground

Camping Flying Flags RV Resort & Campground

8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Flying Flags RV Resort & Campground voor je op een rij gezet:

2 reviews over Camping Flying Flags RV Resort & Campground in het Nederlands

Heerlijke plek en toch vlakbij de kust

s.verdonk
18-9-2014

Zowat de enige camping tijdens onze California roundtrip, waar we op een prachtige grasmat hebben gekampeerd op een overloopveld. Geen hook up, maar zoals overal in de VS, wel picknick tafel en bbq/vuurplaats. Zwembad is tot laat open en de whirlpool ook; handig, want de nachten kunnen daar ook in augustus best fris zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Heerlijke camping

Lia van Bruggen-Vreman
24-7-2010

We zochten een camping in de omgeving van Santa Barbara en bij de Tourist Information werd deze ons aangeraden. We werden zeer vriendelijk ontvangen en na inschrijving kregen we als verrassing supergrote, eigengebakken Chocolate Chips cookies mee voor bij de koffie. We hadden een mooie plaats op gras. Het sanitair was prima en schoon en er was een heerlijk (klein) zwembad. De camping ligt rustig, zonder verkeersoverlast. Het dorp Buellton ligt in de Santa Ynez vallei, bekend om zijn vele wijngaarden en ook Michael Jackson had hier zijn huis. Mooi om een rit doorheen te maken Op 4 km afstand ligt Solvang, een dorp gesticht door Denen en het is helemaal in Deense stijl gebouwd. We vonden het erg gezellig en hebben er uren doorgebracht.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi

• Overige servicesGeldautomaat, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Flying Flags RV Resort & Campground in Buellton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Flying Flags RV Resort & Campground zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.