Reviews over Buck Meadows

Heerlijke huisjes in de natuur

Jos,
    2-10-2008

Bij een echtpaar in de tuin (hele grote tuin), midden in de bossen, staan 3 houten huisjes, 2 kleine en 1 grote. Het is hier echt vreselijk idyllisch en heerlijk rustig. 's Avonds lekker bbq-en op de veranda, mocht je niet genoeg kolen hebben dan geven de eigenaren je dit. De huisjes zijn comfortabel ingericht met een mooie badkamer met lekkere dikke handdoeken en een dakraampje waardoor je de bomen ziet. Er is een keukentje met koelkast, zodat je in de ochtend zelf je ontbijt kunt verzorgen. Afstand tot de Big Oak Flat entrance van Yosemite is ongeveer 4 of 5 km.

Leuk!