Sorteren

Reviews over Blythe

goed hotel leuk zwembad

Hanny
    2-8-2009

wij hebben hier op doorreis 1 overnachting gehad. Typische Best Western ruime kamers, grote bedden badkamer in orde, koelkastje en veel TV kanalen. klein ontbijt koffie muffin bagel en jus. Restaurant op loop afstand.

Goed hotel met een mooi groot zwembad en aparte jacuzzi

B. Nagel
    6-4-2008

Goed hotel met een mooi groot zwembad en aparte jacuzzi. De kamers zijn klein, maar wel netjes en schoon. Er is een koelkast en koffiezetapparaat aanwezig en gratis wireless internet. De auto kun je gratis parkeren voor de deur van je motelkamer. De kamer is airconditioned en dat is geen overbodige luxe in deze omgeving. In de zomermaanden kan het hier erg warm worden. Bij de prijs van de kamer zit een eenvoudig ontbijt inbegrepen. In de directe omgeving van het hotel zijn diverse eetgelegenheden. Recht tegenover het hotel is een Starbucks gevestigd.

Prima hotel voor een redelijke prijs

roel
    13-1-2008

Prima hotel voor een redelijke prijs. We hebben een nacht in dit hotel verbleven op doorreis van LA naar Phoenix