We hebben een aantal aanbieders voor Big Bear Lake voor je op een rij gezet:

vakanties Big Bear Lake

We hebben een aantal aanbieders voor Big Bear Lake voor je op een rij gezet:

Reviews over Big Bear Lake

Resort in berggebied voor zomer en winter

Annelies,
    4-6-2012

Rustig resort toen wij er waren. Uit hout opgetrokken gebouwen die zijn onderverdeeld in 4 grote appartementen die merendeels over twee slaapkamers beschikken. Een met een kingbed en flatscreen, de ander met twee eenpersoonsbedden en flatscreen. Twee badkamers. In de royale woonkamer met flatscreen en audioapp. is nog een uittrekbed voor 2 personen. De zitbanken zijn aan de zachte kant. De keuken is compleet met 4 pits electrisch koken, magnetron en oven. Grote koelkast met vriesgedeelte. In een washok staat een wasmachine en droger. Er is een terras of balkon bij met een electrische barbeque. Het gebouw aan de buitenkant kan het en der wel een opfrisbeurt gebruiken. Het terrein is redelijk onderhouden. Parkeren bij het appartement. Royaal zwembad met terrassen. Kinderspeeltuin. Binnen- en buitenspelmogelijkheden en receptie met behulpzaam personeel. Een resort voor mensen die niet perse veel animaties willen en vooral voor de fraaie omgeving komen en de rust.

Gereisd met partner in mei 2012
Big Bear Lake scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews