Hotel Beverly Terrace

Kleine hotelsWeer vandaag23°18°

We hebben een aantal aanbieders voor Beverly Terrace voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Beverly Terrace in het Nederlands

2008

Kleine kamers op toplocatie

Jos
6-10-2008

Erg gunstig gelegen voor het verkennen van LA. Precies op de grens van Beverly Hills en West Hollywood en aan S Monica Boulevard, dus ook in S Monica en Venice ben je snel. Een oud hollywoodmotel, maar dan opgeknapt. Dat wil zeggen een unieke uitstraling met een lekker zwembadje en dakterras, maar wel kleine kamers. Leuk aangekleed in Oosterse sferen met lekkere loungebedden en veel bamboe. Het ontbijt is Amerikaans dus klein, maar wel met verse broodproducten en wordt aan het zwembad geserveerd. Koffie en thee zijn ook de hele dag aan het zwembad te halen. Internet is gratis evenals parkeren (uniek in LA). Alleen jammer dat het er nogal gehorig is. Door luidruchtige medegasten hebben wij 1 nacht erg slecht geslapen. En het is vrij duur vergeleken met andere accommodaties in de VS, maar dat valt mee vergeleken met de rest van LA.

Gereisd Met partner in oktober 2008

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beverly Terrace in Beverly Hills, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beverly Terrace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.