Reviews over Belmont

Prima compromis

Tom Sanders,
    27-1-2012

Het Holliday Inn Express in Belmont wordt veel gebruikt door zakenmensen en personen die bijvoorbeeld familie in de regio bezoeken. Belmont ligt een half uur rijden (buiten de spits) van San Francisco en een kwartier van het vliegveld. Toeristen die 2-3 dagen in de regio hebben kunnen beter een hotel in de stad uitzoeken (maar neem geen huurauto). Voor wie wat meer tijd heeft en rustig de hele regio wil verkennen is wel een uitstekende optie. Het hotel ligt precies tussen de treinstations van San Carlos en Belmont, beide op 1 km afstand. Het gebied kent maar een treinroute van San Francisco naar San Jose in het zuiden.

Alle Holliday Inn Express hotels hebben gratis WiFi en gratis ontbijt. Verwacht voor het ontbijt uitgebreide buffetten, fruitsalades of goede koffie. Het hotel is recent gerenoveerd waardoor alles er uitstekend uit ziet. De kamers hebben een mini-keukentje met magnetron en koelkast. Er is geen zwembad en een zeer beperkte gym.

Belmont scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews