Hotel California Inn

Hotel California Inn

We hebben een aantal aanbieders voor California Inn voor je op een rij gezet:

Laatste review

Prima voor 1 a 2 nachten

veld.can,
16-2-2015

Tijdens onze R66 motor trip dit hotel als eerste aangedaan vanuit LA. Goede ontvangst. Ruime, nette kamer, verzorgd. Motor goed te stallen uit het zicht van de doorgaande weg. Receptie basic en vriendelijk. Typisch doorreis hotel. Badkamer netjes. Airco werkte prima. Er is een zwembad met evt BBQ. Ernaast ligt Mollies Bar, IHOP en ertegenover een Italiaans restaurant. (aanrader). Ontbijt was goed (typisch Amerikaans doorreis hotel ontbijt). Je neemt koffie, eet wat en reist door. Kortom prijs/kwaliteit was prima!

Kenmerken

1 review over Hotel California Inn in het Nederlands

Prima voor 1 a 2 nachten

veld.can
16-2-2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel California Inn in Barstow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel California Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.