Hotel Travelodge Bakersfield

Hotel Travelodge Bakersfield

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Travelodge Bakersfield voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Travelodge Bakersfield in het Nederlands

Eng Gevaarlijk Vreselijk Kakkerlakken!

VDMEULEN
21-4-2013

Lijkt totaaal niet op de foto's. Helaas van tevoren geboekt en laat aangekomen. Achteraf gezien hadden we hier niet moeten slapen. Stinkt, muf, maar ik zag geen kakkerlakken. In de ochtend echter twee kakkerlakken in de gootsteen en een mega grote op z'n rug voor de deur. Parkeren aan de buitenkant, gang loopt aan binnenkant onder tl verlichting met honderden oorwurmen. Bedlampje werkte niet, balie wilde er niets aan doen. Afstandsbediening uit jaren 60. 's Ochtends gevlucht en niets gegeten. Aan de achterkant slapen daklozen onder een afdakje en mag van hotel. Receptie zegt dat ze niets van kakkerlakken weten. Blijf hier ver vandaan! Het is goedkoop, maar een nachtmerrie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Travelodge Bakersfield in Bakersfield, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Travelodge Bakersfield zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.