Hotel Hampton Inn Bakersfield-Airport

KinderhotelWeer vandaag30°13°
Hotel Hampton Inn Bakersfield-Airport

We hebben een aantal aanbieders voor Hampton Inn Bakersfield-Airport voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hampton Inn Bakersfield-Airport in het Nederlands

Prachtig hotel

Vincent
25-10-2011

Voortaan staat de Hampton Inn hoog in ons vaandel. Uitstekende kamer, chocolate chip cookies bij de receptie, grratis krant, geweldig ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampton Inn Bakersfield-Airport in Bakersfield, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampton Inn Bakersfield-Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.