Hotel Days Inn Bakersfield, CA

2Onvoldoende

Hotel Info

• Jacuzzi
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Days Inn Bakersfield, CA voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Days Inn Bakersfield, CA

• 2017
    1Sharon Bijkerk15-08-2017

Niet aan te raden!!

Slechte ontvangst bij de receptie, onvriendelijk personeel. Er worden fouten gemaakt met de creditcard, excuses wordt niet aangeboden. - Oude en vieze kamers - Bedden en kussen zijn vies, allemaal vlekken in - Badkamer is niet schoon - Water van de douche wordt regelmatig koud - Buitenzwembad is niet te gebruiken, het water is groen en de schimmel zit aan de randen. Het trappertje in het water is niet eens zichtbaar! - Ook is de buitenkant van het hotel zwaar verwaarloosd, met hoog gras rondom!

• Oude reviews

7Marco06-11-2016

Prima geslapen, niets mis mee

Het was voor ons de goedkoopste overnachtigings mogelijkheid hier onderweg. Ondanks slechte recensies toch maar geboekt en prima. Geen last gehad van snelweg geluid, opvallend ruime kamer. Alles aanwezig, gedateerd maar schoon en heel. Slechte buurt is ons niet opgevallen, zeker niet erger dan wat wij in Las Vegas en Albuquerque gezien hebben. Niets op aan te merken? Jawel hadden de pech dat er voor ons een bus Aziaten incheckte en allemaal hun telefoon en tablet op de wifi wilde en dat moest dan ook meteen gedaan worden en tegelijk door het zeer vriendelijke personeel dat hun uiterste best om eerst ons in te checken.

• 7pinkie29-05-2016

Heeft renovatie nodig.

Vriendelijke ontvangst in Bakersfield. Op de kamer koelkast, en koffiezetaparaatje. Ruime kamer en badkamer. Lekker zwembad om af te koelen na een lange autorit. De vloerbedekking is aan vervanging toe. Veel vlekken. kamer was wel schoon. Ontbijtruimte aan de kleine kant. Er was net een groep franse toeristen gaan ontbijten. Konden nog net een tafeltje krijgen. Persoonlijk vind ik het vervelend eten met plastic bestek, maar ja je bent in Amerika. Er waren appels, geroosterd brood en amerikaans ontbijt. Het hotel is aan renovatie toe.

• 7Sander19-09-2015

Prima hotel voor een tussenstop.

Leuk hotel vlakbij wat restaurants. Kamers waren schoon en netjes. Zwembad zag er netjes uit.

Ontbijt was niets bijzonders. Toast, muffins en koffie.

• 8evertjan7430-09-2013

Erg fijn hotel

Zeer nette, ruime kamer, ontbijt goed verzorgd en een leuk ruim opgezet zwembad. Gratis Wifi.

• 4mmpvanbruchem24-07-2013

gelukkig maar voor 1 nacht

Stelt weinig voor.. ontzettend onvriendelijk personeel achter de balie. Keek ons niet eens aan als ze praten. Beetje jammer van een hotel. Kamer was muffig.

0 tips over Hotel Days Inn Bakersfield, CA

0 vragen over Hotel Days Inn Bakersfield, CA

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer