Hotel Days Inn Bakersfield, CA

2.3Onvoldoende

Verenigde Staten van Amerika, California, Bakersfield

2.3Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Days Inn Bakersfield, CA voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi

8 reviews over Hotel Days Inn Bakersfield, CA

• 2018
    1Linda22-08-2018

Nooit weer! Gevaar voor de volksgezondheid!

Verschrikkelijk. Ga niet naar dit hotel! Het is vervallen, vies en onveilig. De plafondplaten hingen er in de receptie half uit. De buitengang naar onze kamer was zo vies. Electrische bedrading hing open en bloot onafgedopt aan het plafond. De staat van het motel was om te griezelen. Eenmaal de kamer open, troffen we een badkamer aan met plukken haar op de schone handdoeken. Tegels van de muur waar je zo in een gat keek. De vloerbedekking was zo gerafeld dat het vuil er in bleef hangen. Een bouwput naast het zwembad. Onze kamer lag naast een personeelskast die te ranzig voor woorden was. Prompt liep er een zwerver met zijn bezit in een kar voor onze deur langs, gevolgd door een drugsdealer. Ze verdwenen iets verder om het hoekje van de gang. We gingen kijken wat ze daar deden. De 2e man overhandigde drugs aan de zwerver. Dit was binnen het terrein van het motel. We zijn direct weer gaan uitchecken. De dame begreep het wel, zei ze.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

1Sharon Bijkerk15-08-2017

Niet aan te raden!!

Slechte ontvangst bij de receptie, onvriendelijk personeel. Er worden fouten gemaakt met de creditcard, excuses wordt niet aangeboden. - Oude en vieze kamers - Bedden en kussen zijn vies, allemaal vlekken in - Badkamer is niet schoon - Water van de douche wordt regelmatig koud - Buitenzwembad is niet te gebruiken, het water is groen en de schimmel zit aan de randen. Het trappertje in het water is niet eens zichtbaar! - Ook is de buitenkant van het hotel zwaar verwaarloosd, met hoog gras rondom!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 7Marco06-11-2016

Prima geslapen, niets mis mee

Het was voor ons de goedkoopste overnachtigings mogelijkheid hier onderweg. Ondanks slechte recensies toch maar geboekt en prima. Geen last gehad van snelweg geluid, opvallend ruime kamer. Alles aanwezig, gedateerd maar schoon en heel. Slechte buurt is ons niet opgevallen, zeker niet erger dan wat wij in Las Vegas en Albuquerque gezien hebben. Niets op aan te merken? Jawel hadden de pech dat er voor ons een bus Aziaten incheckte en allemaal hun telefoon en tablet op de wifi wilde en dat moest dan ook meteen gedaan worden en tegelijk door het zeer vriendelijke personeel dat hun uiterste best om eerst ons in te checken.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 7pinkie29-05-2016

Heeft renovatie nodig.

Vriendelijke ontvangst in Bakersfield. Op de kamer koelkast, en koffiezetaparaatje. Ruime kamer en badkamer. Lekker zwembad om af te koelen na een lange autorit. De vloerbedekking is aan vervanging toe. Veel vlekken. kamer was wel schoon. Ontbijtruimte aan de kleine kant. Er was net een groep franse toeristen gaan ontbijten. Konden nog net een tafeltje krijgen. Persoonlijk vind ik het vervelend eten met plastic bestek, maar ja je bent in Amerika. Er waren appels, geroosterd brood en amerikaans ontbijt. Het hotel is aan renovatie toe.

Gereisd met partner in mei 2016

• 7Sander19-09-2015

Prima hotel voor een tussenstop.

Leuk hotel vlakbij wat restaurants. Kamers waren schoon en netjes. Zwembad zag er netjes uit.

Ontbijt was niets bijzonders. Toast, muffins en koffie.

Gereisd met partner in september 2015

• 8evertjan7430-09-2013

Erg fijn hotel

Zeer nette, ruime kamer, ontbijt goed verzorgd en een leuk ruim opgezet zwembad. Gratis Wifi.

Gereisd met partner in september 2013

• 8Tompoesje19-09-2013

goed hotel

Zwembad na 9 uur open. Goed bed. Koffie/ thee voorziening op kamer. Gratis wifi werkt prima. Douchekop te laag; geschikt voor mensen tot 1.70m anders sta je als een banaan onder de douche. Ruime kamer. Geen kluisje.

Gereisd met vrienden in september 2013

• 4mmpvanbruchem24-07-2013

gelukkig maar voor 1 nacht

Stelt weinig voor.. ontzettend onvriendelijk personeel achter de balie. Keek ons niet eens aan als ze praten. Beetje jammer van een hotel. Kamer was muffig.

Gereisd met partner in juli 2013

Hotel Days Inn Bakersfield, CA info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer