Hotel Clarion

Hotel Clarion

16 reviews over Hotel Clarion in het Nederlands

Basis hotel voor op doorreis

Judith
1-12-2014

Wij waren op doorreis en dan is dit hotel voldoende. Kamers zijn netjes en prima bed. Ontbijt is beperkt (en niet erg lekker) en op plastic bordjes, dus niet geweldig. Op loopafstand liggen verschillende restaurant, dus handig. Ligt aan de rand van de stad, dus handig voor doorreis, maar niet als je de stad wilt bezoeken. Parkeren kan voor de deur en is gratis.

Goed hotel als je op doorreis bent

Rick
7-6-2014

Tijdens onze rondreis hier één nacht geslapen als stop tussen Yosemite en Dead Valley. Ontvangst is netjes. Inrichting van het hotel doet donker aan, alles is wel schoon. Ontbijt (wat wel erg beperkt is) en WiFi zijn gratis. Het hotel ligt in een straat met veel fast food restaurants en supermarkten. Goed hotel als je op doorreis bent.

Gewoon hotel, prima voor doorreis

Esther
12-9-2012

We hebben hier 1 nacht geslapen toen we op doorreis waren naar sequoia. Het is een prima hotel, schoon en eenvoudig. Ligging is niet super, er is weinig te doen in de omgeving. We hadden 2 queensize bedden. De airco maakte wel veel lawaai. Het was inclusief ontbijt, was heel simpel (fruit, yoghurt, muffins, koffie/thee) maar was prima!

GoAmerika

Clarion lijkt wel een truckers en arbeiders hotel.

Hotelkamers zijn erg klein, verouderd en het zwembad is ronduit vies.

Het ontbijt is dan wel gratis maar het ziet er niet fris uit.

Wij waren blij dat we hier maar één nacht verbleven op onze doorreis vanaf Sequoia naar Las Vegas. (Via Death Valley is het véél te warm)

Bij onze reisorganisatie aangegeven dat dit hotel niet past bij de andere hotels tijdens onze rondreis. Er liggen mooiere hotels aan de overkant van de straat.

's avonds gegeten bij Apple Bees (gezocht via TomTom), druk en erg goed vlees!

Bakersfield is verder erg saai.

Goed hotel voor doorreis

Marco
6-7-2011

Goed hotel voor als je op doorreis bent. Ligt meteen aan de snelweg. Tegenoverzit een heel erg lekker restaurant.

Een hotel langs de weg!

Joshua
17-12-2010

Dit hotel hadden we net na het Sequoia NP. Dit hotel was voor ons de afslag of via Death Valley naar Las Vegas of direct naar Las Vegas.

We hebben haar advies opgevolgd en zijn direct vanuit hier gereden naar Las Vegas

Het Hotel is simpel en het zijn wat verouderde kamers. Verder ziet het er goed uit en je kunt hier prima verblijven.

In dit hotel stond een leuke spontane volle vrouw. Ze vroeg ons waar we allemaal al geweest waren en waar we nog van plan waren om heen te gaan. We vertelde ons dillema over Death Valley. Zij wist ons te overtuigen om niet door Death Valley te gaan. Het zou die volgende dag namelijk temperaturen bereiken van boven de 60 graden celsius.

Geen aanrader

daphne
16-9-2010

A-relaxed hotel. De lobby was vies, de ontvangst slecht en de kamer veel te heet. Wat ons betreft het meest slechte hotel van onze rondreis.

Gewoon doorsnee Hotel

Sietse
25-7-2010

slechte ontvangst bij receptie vraag of internet beschikbaar is o ja vergeten kregen kamernummer met geen verwijzing waar.

Zeer rumoerig door vele Mexicaanse gasten die tot laat in de nacht in Zwembad bleven waar niets aan werd gedaan. Heel veel herrie op gang.Hotel heeft een slechte ligging veel geluid afkomstig van Snelweg.Ligt te ver af van centrum.

Beslist geen aanrader !!!!!!!!!

Prima hotel, met alles er op en er aan!

Maarten
15-8-2009

Op doorreis is de ligging prima n.l. dicht bij doorgaande wegen; zou je er wat langer blijven dan is dat een nadeel want je zit betrekkelijk ver van het centrum. Verder niet veel aan de vorige beoordelingen toe te voegen. Wij hebben gedineerd in een steakhouse vlak bij het hotel. Goed en niet duur.

Gewoon hotel

Erik en Michel
1-6-2009

Dit is een gewoon hotel. Kamers zijn mooi ingericht en schoon. Ligt niet echt op een mooie plek in stad, niet veel bijzonders.Aanrader is om te eten bij Applebee! Erg lekker eten daar in Bakersfield.

GoAmerika

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clarion in Bakersfield, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clarion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.