We hebben een aantal aanbieders voor Bakersfield voor je op een rij gezet:

vakanties Bakersfield

We hebben een aantal aanbieders voor Bakersfield voor je op een rij gezet:

Reviews over Bakersfield

Geschikt als stop op doorreis

Chris Jetten
    12-8-2018

Eens met de eerdere beoordelingen: Bakersfield heeft eigenlijk niets te bieden waardoor dit je bestemming moet zijn, maar het is wel geschikt als tussenstop van Las Vegas naar Yosemite of San Francisco als je niet over de 120 via Lee Vining wilt of kunt rijden. Bijna alle ketens voor winkels, restaurants en hotels zijn er te vinden. De 178 naar Sequoia National Forest (niet hetzelfde als het National Park!) is een leuk ritje door een kloof, maar het meer aan het uiteinde (Lake Isabella) stelt weer helemaal niets voor. Er zijn wel warmwaterbronnen langs deze weg, bijvoorbeeld Miracle Hot Springs. Leuk om te zien en voelen.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 06 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische stek voor doorreis

John
    10-2-2010

Naast Motel gelegen theater van wijlen Buck Owen (country zanger) wiens familie muziek traditie voortzet met het theater. Je kan in het theater uitstekend dineren terwijl er live opttreden is van country zangers, country dance en line dance waar je eventueel zelf ook aan kunt deelnemen. Prima vermaak met uitsteken eten voor degelijke prijs.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Bakersfield scoort een 6,1 uit 10, op basis van 8 reviews