Reviews over Anderson

Mooi vrij nieuw milieuvriendelijk hotel

Yvonne en Alex,
    14-7-2011

Begin juni 2 nachten hier geweest. Een mooi hotel. Allemaal nog vrij nieuw en mooi schoon. Alles met milieuvriendelijke insteek. Mooie badkamer met lichtkoepel. Kamers liggen in groepen (2 verdiepingen) verspreid in een mooie tuin. Klein zwembadje is aanwezig. Hotel heeft zelf geen restaurant maar werkt samen met direct naastliggend restaurant waar je dus ook kunt ontbijten. Heerlijk gegeten hier, zowel ontbijt als diner. 2e avond was er een bruiloftsfeest waardoor er wat luide muziek was en de ochtend erna zwaar spitsuur bij het ontbijt, maar wij kijken met een goed gevoel op ons verblijf hier terug.