Hotel Holiday Inn & Suites Anaheim

Hotel Holiday Inn & Suites Anaheim

6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn & Suites Anaheim voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Holiday Inn & Suites Anaheim in het Nederlands

2005

Leuk hotel, ruime kamers, flinke bedden

Lilly
29-11-2005

Leuk hotel, ruime kamers, flinke bedden. regelmatig transferbusjes naar Disney, hoewel dit ook te lopen is. Geen winkels in de buurt dat is jammer. Fitnessruimte was netjes en goed, zwembad was groot en mooi. En er was ook een verwarmd bubbelbad, heerlijk voor 's avonds! Hotel is zeker aan te raden.

Gereisd Anders in november 2005

Hotel dichtbij Disney

C. R.
7-8-2005

Hotel dichtbij Disney. Duidelijk een hotel waar je voor kiest als je weinig te besteden hebt. Erg verouderd en is ernstig toe aan renovatie. Bedlinnen versleten zo ook de matrassen. Personeel erg aardig en het zwembad was een welkome verassing. Ik zou absoluut weer voor Anaheim kiezen maar duidelijk voor een ander hotel.

Gereisd Anders in Sun Aug 07 2005 11:35:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesGeldautomaat, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn & Suites Anaheim in Anaheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn & Suites Anaheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.