Hotel Holiday Inn & Suites Anaheim

Hotel Holiday Inn & Suites Anaheim

6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn & Suites Anaheim voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Holiday Inn & Suites Anaheim in het Nederlands

2008

niet slecht

carine keustermans
2-9-2008

redelijk propere kamers- wel ver van LA- het eten in het restaurant was lekker maar we moesten verschrikkelijk lang wachten

Gereisd Familie in juli 2008

Prettig hotel op een goede locatie

Henk
28-5-2008

Prettig hotel op een goede locatie. Wel is de snelweg nadrukkelijk aanwezig (geluidsoverlast) Omgeving is niet erg inspirerend. Bus naar Disneyland stopt voor de deur, maar qua prijs kan je net zo goed met de auto naar het park rijden. Bovendien hoef je dan niet te wachten op een (soms overvolle) bus. Kamers compleet, comfortabel en schoon. Merkwaardige is dat het hotel sterk aandringt dat je de tickets voor Disneyland bij hen koopt maar helaas geen kaartjes voor 1 dag kan leveren...Het naastgelegen restaurant is, zeker voor het ontbijt, aan te bevelen. Zaken die niet op het buffet staan, worden door het zeer vriendelijke personeel direct geregeld.

Gereisd Familie in mei 2008
2007

Grote kamers en het zag er netjes en verzorgd uit

cecilia
15-8-2007

Grote kamers en het zag er netjes en verzorgd uit. Vriendelijk personeel en een gezellige kleine bar. Jammer dat er geen winkels of leuke restaurantjes in de buurt waren het zijn alleen hotels. Op loop afstand van een van de Disney parken.

Gereisd Met partner in Wed Aug 15 2007 14:12:38 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2006

perfect hotel, hebben er twee nachten overnacht ivm door

Lins
24-8-2006

perfect hotel, hebben er twee nachten overnacht ivm rondreis door amerika. Het was goed verzorgd, ruime kamer. Fijn dat er een jacuzzi was.

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Leuk hotel, ruime kamers, flinke bedden

Lilly
29-11-2005

Leuk hotel, ruime kamers, flinke bedden. regelmatig transferbusjes naar Disney, hoewel dit ook te lopen is. Geen winkels in de buurt dat is jammer. Fitnessruimte was netjes en goed, zwembad was groot en mooi. En er was ook een verwarmd bubbelbad, heerlijk voor 's avonds! Hotel is zeker aan te raden.

Gereisd Anders in november 2005

Hotel dichtbij Disney

C. R.
7-8-2005

Hotel dichtbij Disney. Duidelijk een hotel waar je voor kiest als je weinig te besteden hebt. Erg verouderd en is ernstig toe aan renovatie. Bedlinnen versleten zo ook de matrassen. Personeel erg aardig en het zwembad was een welkome verassing. Ik zou absoluut weer voor Anaheim kiezen maar duidelijk voor een ander hotel.

Gereisd Anders in Sun Aug 07 2005 11:35:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesGeldautomaat, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn & Suites Anaheim in Anaheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn & Suites Anaheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.