Hotel Holiday Inn Anaheim Resort ***

Hotel Holiday Inn Anaheim Resort ***

Hotel Holiday Inn Anaheim Resort
Hotel Holiday Inn Anaheim Resort
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Anaheim Resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Holiday Inn Anaheim Resort in het Nederlands

Volgende x ga ik weer naar dit hotel. Heel netjes, mooi zwembadje en heerlijk ontbijt!

Mooi hotel, prima prijs

Mariska, 9-10-2011

Mooi hotel met ruime kamers. In principe op loopafstand van Dinseyland maar geen geschikte loop route vonden wij. De shuttle service rijdt zeer regelmatig. Een retour kost $4. Dit hotel is de eerste opstapplaats aan de route, dus gegarandeerd zitplaats.

Behulpzaam personeel. Behoorlijk restaurant dat wel een tikje aan de prijzige kant is (Ruim $30 incl. fooi betaald voor ontbijt van de kaart voor twee personen).

Hotel ziet er keurig uit, mooie kamers en de snelweg hoor je niets van.

Jammer dat de schoonmaak niet zo goed is, veel lange haren in de badkamer terwijl ik zelf gemilmeterd ben.

Eten was goed, parkeergelenheid goed en zwembad met jacuzi word gedeeld met het naastliggende hotel.

Disney ligt op ongeveer 15 minuten lopen of met de bus.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Anaheim Resort in Anaheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Anaheim Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Anaheim Resort scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: