Hotel Disney's Paradise Pier

Hotel Disney's Paradise Pier

7.9Goed

Verenigde Staten van Amerika, California, Anaheim

Op vakantie geweest naar Disney's Paradise Pier?

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Disney's Paradise Pier voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

5 reviews over Hotel Disney's Paradise Pier

• 2019
    8Er13-02-2019

Magisch

Geweldig hotel upgrade met park view gedaan echt het waard. We hadden prachtig uitzicht vanaf de 12e verdieping. Kamers zijn ruim zeker vergelijkbaar met disneyland hotel in Parijs. Elke dag koffie (Senseo pads) en thee netjes aangevuld . In de avond ontbijt spullen in de lounge of winkel halen en op de kamer ontbijt met uitzicht op het park voordat het opent . In de lounge snel ontbijt ook top. Character breakfest Donald surf geweldig must do regelmatig kwam er dans moment van karakters en kids die interactie blijft ons zoontje nog lang bij. Het diner daar viel ons tegen beperkte standaard buffet keuzes en vooral de desserts droog en niet zo smaakvol. Diner beste optie Goofy kitchen super veel lekkere keuzes voor jong en oud en ook weer interactie en de tijd die karakters voor de kinderen nemen top. In het park was ons favoriete diner restaurant flo's diner heerlijk Amerikaanse diner.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• Oude reviews

9Helma boom27-09-2015

Geweldig hotel

We hebben.genoten van.de vriendelijke service en de fijne schone kamer

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 7DHG26-09-2012

Het minst luxe Disney hotel in Anaheim.

Het Disney Paradise Pier hotel is het minst luxe en ook goedkoopste hotel van de 3 hotels van Disney in Anaheim. Het heeft een leuk zwembad met een paar glijbaantjes op de 3e verdieping. Ook heeft het een zaaltje waar de kinderen Disneyfilms kunnen kijken. Op loopafstand zijn de 2 Disneyparken en downtown Disney te vinden. Het eten bij Downtown is echter erg duur, waardoor je beter bij bijvoorbeeld Anaheim Gardenwalk kunt gaan eten. Wanneer ik weer een Disneyhotel zou boeken dan zou ik echter wat meer betalen en dan gaan voor het Disneyland hotel in Anaheim. Toch is het voor kinderen natuurlijk wel heel erg leuk om naartoe te gaan.

Gereisd met partner in september 2012

• 9Maria-Anna16-05-2008

Dit Disney Hotel hebben we bezocht in mei 2008. De disneysfeer is zoals we die ook in Parijs en Orlando hebben ervaren:Great! Disney characters in het hotel, goede bedden, kamers met zicht op het Disney's California Adventure Park (op verzoek gekregen) of het zwembad met glijbaan. Op korte afstand van de Disney Parken, naast Downtown Disney. Kortom:het kersje op de Californische Disneyvakantie-taart

Gereisd met familie in mei 2008

Hotel Disney's Paradise Pier info