Hotel Comfort Inn & Suites Anaheim

Hotel Comfort Inn & Suites Anaheim

FamiliehotelWeer vandaag32°19°

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn & Suites Anaheim voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Comfort Inn & Suites Anaheim in het Nederlands

Heel goed hotel

Jos & Marjelle
11-10-2012

Meubels wat verouderd maar prima bedden en alles is zeer schoon. Ontbijt is niet erg uitgebreid maar je kunt er best je buik rond eten. Prima gelegen voor bezoek aan Disneyland ongeveer 20 min te voet relax 25 min. Er is gratis wifi maar niet al te snel.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn & Suites Anaheim in Anaheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn & Suites Anaheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.