Hotel Comfort Inn Anaheim

3,7

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn Anaheim voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Comfort Inn Anaheim in het Nederlands

Met oudere kinderen

Eerder vertrokken!

J.
16-12-2009

Wij voelden ons niet veilig in dit hotel. Leek alsof kamer al een keer was opengebroken en er hingen naar onze mening lugubere types rond. Kamer zeer smerig!

Ligging is wel centraal (vermits je een auto tot je beschikking hebt).

We hebben de 2 nachten die we zouden blijven teruggebracht naar 1 nacht. Receptie was hulpvaardig bij het zoeken naar een ander Comfort Inn hotel (Los Angeles) voor de tweede nacht. Deze was veel beter.

Eenvoudig ontbijt, maar voldoende.

Hééél hard voorbij rijden!!!!

Bart
26-10-2009

Zouden 3 nachten verblijven in dit hotel. Zijn na 1 nacht vertrokken omdat we niet eerder weg konden (alle hotels in Anaheim om 23.30 vol vanwege Halloween).

Kamers verschrikkelijk oud en smerig. Lakens en deken vol met vlekken. Kakkerlakken kwamen uit de koelkast omdat die het ook niet uithielden in die smerige koelkast.

Verschrikkelijk onveilige omgeving. Hebben wel spectaculaire arrestatie voor onze hotelkamer meegemaakt. Receptie vanaf 23.00 uur via luikje te bereiken omdat het er voor het personeel niet veilig is. Hebben direct geklaagd over de kamer omdat de kamer zo stonk (vloerbedekking nat) en het toilet overstroomde. Hebben ons 4 andere kamers aangeboden die zo mogelijk nog verschrikkelijker waren. Alles was uit de kamers gestolen en alle kamers waren verschrikkelijk vies.

Service was goed, manager heeft excuses aangeboden en voor ons ander hotel geregeld. Als je dit hotel hebt meegemaakt dan is Halloween in de USA kinderspel.

Met gierende banden weggereden!!!!!!!!!!!!!

net motel,vlakbij snelwegen

Mariska
5-8-2009

In de gigantisch grote stad LA. is dit een motel in Anaheim vlakbij de Disneyparken.

Goed bereikbaar, netjes, ruime kamers met koelkast en magnetron en een klein zwembad met een heerlijke wirhlpool die tot s'avonds 11 uur open is.

Incl.ontbijt- buffet in aparte ruimte, weinig zitplaatsen eventueel meenemen naar de kamer.

Vanuit dit motel naar Hollywood is zeker nog anderhalf uur rijden,over 8-baans snelwegen! Anaheim zelf is leuk met goede restaurantjes en leuke winkels.

Niet ver van de Christal Cathedral!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn Anaheim in Anaheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn Anaheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.