Hotel Best Western Anaheim Inn

Hotel Best Western Anaheim Inn

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Anaheim Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Best Western Anaheim Inn in het Nederlands

2008

Prima motel dat perfekt gelegen is t

B. Nagel
9-4-2008

Prima motel dat perfekt gelegen is t.o.v. de Disney parken, je hoeft alleen maar de straat over te steken. De kamers zijn niet al te groot, maar wel schoon en netjes. Er staat een koelkastje en koffiezetapparaat op de kamer en er is gratis high speed internet. De auto kun je gratis parkeren voor de deur. Er is een klein zwembad met aparte jaccuzzi. In de direkte nabijheid van het hotel liggen diverse restaurants, waaronder Tony Roma's en een Denny's die 24/7 open is.

Gereisd Familie in april 2008

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Betaalde wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Anaheim Inn in Anaheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Anaheim Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.