We hebben een aantal aanbieders voor Anaheim voor je op een rij gezet:

vakanties Anaheim

We hebben een aantal aanbieders voor Anaheim voor je op een rij gezet:

Reviews over Anaheim

Volledig in het teken van de Disneyparken.

W.
    6-8-2014

Anaheim zelf stelt niet veel voor. Woonwijken en wat winkelcentra. Alles draait hier om de pretparken. Het is aan te raden om een hotel te kiezen bij de pretparken in de buurt want verder is er weinig te doen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 12 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Disney stadje

W.
    18-8-2013

In Anaheim zelf liggen voornamelijk hotels en restaurants. Er zijn ook enkele winkelcentra maar het draait hier voornamelijk om de Disney parken. In de Disneyparken zijn er natuurlijk voldoende mogelijkheden voor een paar leuke dagen!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Super om de pretparken, Hollywood & LA te bezoeken

DHG
    25-9-2012

Anaheim is een hele leuke plek om van daaruit de verschillende pretparken van Zuid Californie en de stad Los Angeles met daarbij Hollywood, Beverly Hills etc te bezoeken. We zijn er 12 dagen geweest en hebben echt een toptijd gehad. Helaas gaat de tijd wel heel snel voorbij wanneer je in Anaheim bent.

Gereisd Met partner in Sun Sep 16 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Buena Park - omgeving

rozendaalconsultancy
    4-8-2012

Veel restaurants in de directe omgeving. Attractiepark Knott's op 5 minuten afstand. Groot waterpark op 5 minuten afstand. Disneyworld en andere grote parken binnen 30 minuten bereikbaar. Shoppingmall Cerritos is een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

een schone centrale plaats.

dordtboy
    30-9-2011

Anaheim is een zeer goede verblijfplaats als je een bezoek wilt brengen aan Disney of een ander park in de omgeving. Daarnaast kan je er zeer goed winkelen en zijn er zeer goede restaurants en hotels in Anaheim. Het is ook leuk om een bezoek aan het nieuwe angels stadion te brengen. Vanuit Anaheim kan je ook de rest van La. verkennen.

Gereisd Met vrienden in Fri May 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Anaheim scoort een 7,6 uit 10, op basis van 14 reviews