Hotel Hampton Inn & Suites Oakland Airport-Alameda

We hebben een aantal aanbieders voor Hampton Inn & Suites Oakland Airport-Alameda voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hampton Inn & Suites Oakland Airport-Alameda in het Nederlands

Goed hotel voor op doorreis.

v_termoshuizen
8-8-2015

Na een bezoek aan San Francisco is dit een prima hotel om daarna weer door te reizen. Keurig verzorgd met een heerlijke sportaccommodatie. De kinderen hebben lekker kunnen zwemmen in een net doch klein zwembadje. Prima ontbijt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampton Inn & Suites Oakland Airport-Alameda in Alameda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampton Inn & Suites Oakland Airport-Alameda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hampton Inn & Suites Oakland Airport-Alameda scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.