Hotel Desert Pearl Inn

9.4Fenomenaal

Verenigde Staten van Amerika, Arkansas, Springdale

Op vakantie geweest naar Desert Pearl Inn?

9.4Fenomenaal

• Jacuzzi

5 reviews over Hotel Desert Pearl Inn

• 10Griet21-11-2011

Fantastisch hotel nabij een fantastisch park !

Dit hotel is zijn prijs echt waard ! Heerlijk paradijsje om te verblijven. Leuk om in dit hotel 2 keer te overnachten en je kan voor de deur de shuttle nemen naar Zion, mijn lievelings national park van de VS. De ontvangst in het hotel is vriendelijk, het zicht is er adembenemend en ik kon al om 6u 's morgens in het zwembad. Wij hadden een poolside king room met een prachtig privéterras met zicht op het zwembad en de geweldige hot tub. Er is een keukentje waar je iets kan opwarmen in de microgolf en zelfs met vaatwasser. De badkamer is zeer ruim en alles zeer schoon. Je kan als ontbijt een super heerlijke grote muffin en een Starbucks koffie halen in de shop van het hotel en daarvan genieten op je eigen terras. Samen met de wandelingen van Zion National Park is dit de top !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9familie Hilsbo15-08-2011

prachtig! aanrader!

Fantastisch hotel, mooie kamers, groene omgeving, alles tot in de puntjes verzorgd. Lekker zwembad, terrasje bij de kamer. Ga vooral naar Zion Adventure center om te tuben, dat was helemaal geweldig voor de hele familie!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 10Frank & Rudi30-06-2010

Echt een geweldig hotel!

We hebben dit hotel bezocht tijdens onze rondreis door west usa in juni 2010. En dit was echt het tophotel van de reis. Mooie erg grote en zeer schone verzorgde kamers voorzien van grote LCD TV, dvd speler, keuken met vaatwasser, koffiezetter, leuke zithoek met bank, balkon, airco etc etc. Echt alles was tot in de puntjes verzorgd! Van handdoeken tot douchespulletjes, strijkplank, gratis wifi echt alles is er! Naast een mooi zwembad met jacuzzi is er ook nog een prive strand aan de virgin rivier. Zion was in 1 woord geweldig. Plan hier echt meer dan 1 dag, het park verdient het! Wij vonden het mooier dan de Grand Canyon!

Gereisd met partner in juni 2010

• 10Bianca02-03-2010

De parel van Springdale!

De Desert Pearl Inn is een prachtig motel in de hogere prijsklasse. De kamers zijn buitengewoon groot en bijzonder smaakvol ingericht. Er is een klein keukenblokje met spoelbak, koelkast, magnetron, keukengerei en vaatwasmachine op de kamer. Verder beschikt de kamer over een ruime zithoek met comfortabele banken, een eethoek met 4 stoelen, een bureau met bureaustoel en een grote flatscreen TV. Via de openslaande deuren bereik je het terras of balkon met 2 adirondack stoelen en een tafeltje. De kamers aan de voorzijde hebben uitzicht op het mooie, grote zwembad met jaccuzi, en de kamers aan de achterzijde liggen aan de oever van de Virgin River en hebben uitzicht op de rotsen. Op de kamer is gratis wireless internet aanwezig. In de winkel bij de lobby is een Starbucks gevestigd en worden allerlei snuisterijen verkocht. Op het terrein is een wasserette met voldoende wasmachines en drogers aanwezig. In de directe omgeving van het motel zijn voldoende winkels en restaurants.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

• 8peter19-10-2008

Fantastisch hotel!!

oktober 2008!

Hotel geboekt tijdens onze droomreis naar USA. Het ligt op paar minuten van het nat.park ZION.

En wat een genot om hier te verblijven. Na een lange dag van mooie wandeltochten in dit waanzinnige mooie park met verbazing binnen gekomen. Perfecte ligging, ontzettende mooie kamer (pool side, king bed) en in een hottub liggend met een waanzinnige view.

echt een aanrader om te doen.

Gereisd met partner in oktober 2008

Hotel Desert Pearl Inn info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd

• WifiGratis
  • Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras