Vakantie in Winslow

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Winslow

Reviews over Winslow

• 7veld.can02-04-2015

Leuk om er eens geweest te zijn

Hier geweest tijdens onze R66 tocht in sept. 2014 en er geluncht. Er begon net die dag het “Standing on the corner music festival”. Leuke bands met goede muziek. Behalve de “Corner” met z’n typisch R66 winkeltjes en restaurants is er niets te beleven. Bij toeval enkele leuke mensen getroffen die wel wat te vertellen hadden over Winslow. Leuk om te zien allemaal maar geen verblijf van enkele dagen aan te raden. Natuurlijk foto’s maken op de “Corner” en dan luister je anders naar het liedje….. echt waar. Kortom, kom je er langs, doe het ff aan en rij dan verder.

• 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in september 2014

• 6Ton11-11-2013

Take it easy van the Eagles

Eigenlijk een nietszeggend plaatsje, bekend uit het liedje "Take it easy" van the Eagles. De tekst uit dit liedje luidt: “I am standing on a corner in Winslow, Arizona and such a fine site to see. It’s a girl My lord in a flatbed Ford slowing down to take a look at me”. Het meisje in de flatbed Ford staat als je goed kijkt in de etalage. Wij, als Eagles fans vonden dat we dit plekje moesten hebben gezien. Het hele pand waar de scene zich afspeelt is eigenlijk een fake muur, er staat niets achter.

• 7Omgeving

oktober 2013