Hotel Comfort Inn Near Grand Canyon

HotelWeer vandaag34°18°
Hotel Comfort Inn Near Grand Canyon

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn Near Grand Canyon voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Comfort Inn Near Grand Canyon in het Nederlands

Mooi hotel ideale uitval basis

Rolf
19-7-2012

Op onze rondreis hier 2 nachten verbleven. Het ligt direct aan de route 66 niet ver van de freeway. De kamers waren mooi groot wij kregen een kamer aan de achterkant. Een klein nadeel het hotel heeft geen lift dus moesten we alles naar boven sjouwen. Het hotel heeft overigens maar 2 verdiepingen. Vanaf hier was de grand canyon ongeveer een uur rijden.

Het ontbijt was goed verzorgd de standaard dingen.

Meer dan je verwacht voor het geld!

Marco
30-8-2011

Op onze reis door Amerika hebben we overnacht in Comfort Inn in Williams. Het ligt direct aan Route 66, en het ziet er van de buitenkant al goed uit.

Inchecken ging vlotjes, en het personeel was erg vriendelijk. Ze wouden zelfs het zwembad langer voor ons openhouden.

Eenmaal in de kamer gekomen overtrefde dit alle verwachtingen. Een net, groot bed, een LCD tv, een luie stoel met voetenbank, gratis WiFi, en airco. Het enige dat we misten was een koelkastje. Alles zag er verder op en top verzorgd uit. Ook de badkamer was erg netjes, en vooral het bad/de douche was erg fijn! Mooie grote verstelbare douchekop. Heerlijk.

Volgend ochtend aan het ontbijt begonnen, en ook hier ontbreekt het aan niets. Allemaal erg compleet en netjes. Het personeel vult continu alles bij.

Als ik ooit weer in Williams mag komen, overnacht ik hier weer. Het is veel meer dan je verwacht voor die 70 die we voor een nacht hebben betaald!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn Near Grand Canyon in Williams, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn Near Grand Canyon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Comfort Inn Near Grand Canyon scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.