Hotel Red Feather Lodge

Hotel Red Feather Lodge
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Red Feather Lodge voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Red Feather Lodge in het Nederlands

Leuk hotel op goede, centrale ligging!

Daphne
9-7-2018

Gewoon een goed hotel in het leuke dorpje Tusayan, wat een uitstekende uitvalsbasis is voor het bezoeken van de Grand Canyon. Kamers waren ruim, goede bedden en schoon. Hotel heeft een klein zwembad + jacuzzi. Prima om even in af te koelen na een lange dag wandelen. Het hotel heeft gratis parkeergelegenheid. Vlak voor het hotel is een stop voor de gratis shuttlebus naar de Grand Canyon. Met een kwartiertje sta je bij het visitor center. Leuke eetgelegenheden rondom het hotel. Al met al gewoon goed!

Matig motel met goede ligging

Rick
17-8-2017

Red Feagther Lodge is een hotel en een motel. Verschil in kamers dus. Goed opletten bij boeken. Wij zaten in het motel. Voor 1 nacht prima, maar alles is gedateerd en muf, Bedden van matige kwaliteit. Klein zwembadje met handdoekservice aanwezig. Echter is dit een van de meest voordelige accommodaties in Tusayan en binnen 10 minuten rijden sta je aan de south rim van de canyon. Als gast van Red feather krijg je nog korting op het restaurant ernaast (mexicaans) hebben wij echter geen gebruik van gemaakt. Wij zijn in alle vroegte naar de Grand Canyon vertrokken om het verkeer en drukte voor te zijn (als je er voor 08:30 bent is het nog goed te doen )

Leuk hotel voor een paar dagen.

Hans
19-9-2016

Kamers zijn goed en schoon,koelkast en magnetron aanwezig.Op de gang is er een ijsmachine.De cleaningladies doen erg goed hun werk.Druk hotel , dat wel.Enige minpunt was de wifi , deze is erg instabiel met betrekking tot snelheid vooral in de avond want dan is er meer activiteit.Ruime parkeerplaats.Leuk restaurant voor ontbijt en diner is Plaza Bonita : krijg je een kleine korting en het is goed eten voor een goede prijs.

Prachtig hotel!

Maria
8-5-2016

Alles aanwezig zoals koelkast,strijkbout ,magnetron en koffiezetapparaat.

Grote kamers.

Vriendelijk ontvangst.

valt tegen

Adriana
10-9-2015

Ligging is goed, vlak bij Grand Canyon,Maar Geen koelkast, Geen service, Geen airco. Wij hebben met 2 kinderen 15 en 17 jaar een rondreis van 3 weken West Amerika gedaan en dit was de slechtste overnachtings plaats.

Prima uitvalbasis voor Grand Canyon

bas_arts
13-5-2015

Grote kamer met 2 queensize bedden, netjes en schoon. Geen ontbijt, dat kun je doen naast het hotel in een mexicaans restaurantje met 10% korting. Met de auto ben je in 10 minuten bij de Grand Canyon.

Eenvoudige kamer. Wilde raam open doen, werkte een beetje krakkemikkig. Verder wel prima bed en alles was schoon. Ligt net buiten National Park The Grand Canyon, dus ideaal om vanuit hier het park te bezoeken. Geen ontbijtfaciliteiten of restaurant, maar je krijgt korting bij omliggende zaakjes. Ontbijtzaakje is echt een aanrader en ook mexicaans restaurant was heerlijk. (liggen beiden naast het hotel)

Zonsondergang in het park is een aanrader!

Het is een prima lodge op korte afstand van de Grand Canyon (ongeveer tien minuten rijden). De kamers zijn schoon. Het Mexicaanse restaurant biedt prima eten, maar geen culinaire hoogstandjes. De prijzen liggen in dit gebied een stuk hoger door het toerisme, zelfs bij de MacDonalds.

Prima als uitvalsbasis naar grand canyon

Karen van Wijngaarden
22-9-2014

Redelijk hotel, prima te doen als uitvalsbasis naar grand canyon, wat wel nog een kilometer of 25 rijden is.

Kamers zijn ruim en schoon, verder eervoudig.

Voldoende restaurants in de nabije omgeving.

Zwembad is klein en beetje ongezellig op de parkeerplaats.

Niet echt een heel super goed hotel. Maar de bedden sliepen goed.

Het Mexicaanse restaurant daar naast vonden wij heerlijk en de bioscoop waar een film wordt vertoond over de canyon (die is gratis via een kaartje van t hotel) is best leuk als avond vulling.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Red Feather Lodge in Tusayan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Red Feather Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.