1 review over Camping Tucson/Lazydays KOA in het Nederlands

mary
29-5-2017

De mooiste en schoonste camping waar we ooit hebben gestaan in de VS(4 camper vakanties). Het is een stadscamping, je staat op asfalt en naast de camper heb je een stukje grind met een tuinsetje en een fruitboom(sinaasappel, citroen of grapefruit). Er zijn ook plekken waar je onder een overkapping staat. Er zijn werkelijk enorm grote plaatsen. Er is een winkel, een restaurant/snackbar en alles wat je verder nodig hebt. Wij waren helemaal weg van deze camping en zijn er bijna een week gebleven.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tucson/Lazydays KOA in Tucson, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tucson/Lazydays KOA zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.