Hotel Smugglers Inn

2 reviews over Hotel Smugglers Inn in het Nederlands

Anders

2005

Prima hotel met een schitterende tuin en een klein maar prettig zwembad. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Prima ruime kamers met een eigen koelkast. De kamers op de begane grond hebben een eigen zitje dat aan de tuin grenst.Het restaurant is gesloten voor lunch of diner,maar het prima complementary breakfast is een prettige verrasing.

2004

Zeer leuk en gezellig hotel

Lydia
22-11-2004

Zeer leuk en gezellig hotel. Gebouwd in u-vorm met hierin een mooie tuin met zwembad. Vriendelijk personeel en schone ruime kamers.

Je kunt hier goed eten en in het bargedeelte komen 's avonds ook veel "locals" om gezellig wat te drinken en te dansen. Aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Smugglers Inn in Tucson, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Smugglers Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.