Hotel Ramada Inn & Suites Foothills Tucson, AZ

7.5Goed

Hotel Info

• Jacuzzi
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Inn & Suites Foothills Tucson, AZ voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Ramada Inn & Suites Foothills Tucson, AZ

• 6Caroline30-07-2007

De plaatjes van het hotel zien er leuker uit dan het in werkelijkheid is. De ligging is aan een zeer drukke straat die zeer moeilijk te vinden is op de kaart. (ondanks dat we gevorderden zijn) De kamer is ruim met twee twee persoonsbedden maar met zeer zachte matrassen. (model hangmat!) De vloerbedekking is ranzig. Onder de airconditioning lag een plastic roerlepeltje en dat heeft er de hele week gelegen, een zware lange haar op de badrand lag er drie dagen terwijl wij beide blond zijn ! De schoonmaak is gewoon onvoldoende. Wel leuk waren het zwembad en de wafels die je zelf moest maken van het ontbijt. Dit hotel viel ons zo tegen dat we nooit geen Ramada meer zullen boeken. Wij zijn geen luxe mensen maar willen gewoon een redelijk bed met een schone kamer, helaas was dat hier niet het geval.

0 tips over Hotel Ramada Inn & Suites Foothills Tucson, AZ

0 vragen over Hotel Ramada Inn & Suites Foothills Tucson, AZ

• Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinTerras