Hotel Doubletree at Reid Park

7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Doubletree at Reid Park voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Doubletree at Reid Park in het Nederlands

Prachtig hotel

info_16
9-8-2013

Wij hebben hier 2 dagen verbleven tijdens onze rondreis. Het was een erg mooi hotel, mooie kamers, erg vriendelijk personeel, heerlijk zwembad, heerlijk eten (niet incl). Het is onderdeel van Hilton. Onze kamer had een groot terras waar je uitkeek op de binnentuin.

prima hotel

John
25-4-2011

Goed hotel

Kamers zijn mooi en schoon

Verder voorzien van alle comfort

Mooi zwembad

Let op dat u geen kamer naast de ijsmachine krijgt aangewezen, dag en nacht gaat het pakken van ijs door.

Dit is niet bevorderlijk voor u nachtrust

Luxe hotel

annelies
3-8-2010

Wij vonden het nogal een luxe hotel. Ontbijt was erg uitgebreid, gewoon buffet nemen. Er was ook een restaurant bij, waar je op een terrasje nog kon zitten. Verder waren er nog zalen waar besloten feesten waren. Ik denk dat het hotel vooral gebruikt wordt door zakenlui, het ligt ook ver van het centrum, maar dat werd bij de receptie zo geregeld, we zijn gehaald en gebracht met een busje van het hotel naar het centrum, gratis!! Niet dat het centrum nu zo geweldig was, wij hadden Tucson beter kunnen overslaan in onze rondreis.

Mooi opgezet hotel

Leoni
19-5-2010

Dit hotel is erg leuk opgezet: het heeft een grote toren met kamers, maar ook kleine Amerikaanse motelachtige gebouwen, die uitkijken op de gemeenschappelijke binnentuin. De kamers op de begane grond hebben buiten een zitje. Het zwembad is ruim en heeft een lekkere hot tub. Het grillrestaurant in het hotel is een aanrader, de mexicaan die op hetzelfde terrein zit niet zo. Ook hier is het in mei al vrij rustig, veelal zakenlui komen hier. Het hotel heeft een fitnessruimte met uitzicht op het zwembad. Terwijl je je in het zweet werkt, kan je al verlangend uitkijken naar de verfrissende duik die je erna gaat nemen.

Goed en netjes hotel

Marloes
20-2-2009

Wij verbleven 2 nachten in dit hotel. De kamers waren vrij recentelijk gerenoveerd en zag er prima en verzorgd uit. Het bed lag heerlijk.

Dit hotel is een goede uitvalbasis voor het bekijken van Tucson.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Doubletree at Reid Park in Tucson, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Doubletree at Reid Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.