Hotel Best Western Royal Sun Inn & Suites

7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Royal Sun Inn & Suites voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Best Western Royal Sun Inn & Suites in het Nederlands

2008

goed hotel met en goed restaurant erbiij

jan vos
10-8-2008

ligging is gunstig m.b.t. attracties,kamers netjes,zwembad voor b.w. groot,ontbijt prima,compleet,het is het geld waard.

2006

De omgeving is een beetje minder

lilianne
25-8-2006

De omgeving is een beetje minder. heel erg ongezellig. Het ligt wel dicht bij de binnenstad. De kamers zijn redelijk maar voor een Best Western minder.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Royal Sun Inn & Suites in Tucson, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Royal Sun Inn & Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.